Včera na Candátech :-)

08.11.2013 06:27

Včera jsem vyrazil na candáty už v 10hodin dopoledne a čekal. Později si vedle mě sedli dva kolegové a jeden po 3 hodinách utrhl krásnou štiku a druhý zhruba za hodinku na to vytáhl štiku 62 cm . Když jsem již myslel,  že  po 8 hodinách  u vody budu  bez záběru tak na poslední chvilku přišel záběr a to přesně v 17:50 hod.   Ke břehu jsem dotáhl krásného Candáta 50+ , ale jelikož je na místě kam chodím mělko ( pláž ) tak jsem Candáta pomalu táhl ke břehu  a když candát již ležel ve vodě jen půlkou těla na mělčině pod nohama  vyhákl se a začal boj. Zahodil jsem prut a snažil se candáta chytit  což se podařilo, ale jen na chvilku a candát se vysmekl a vrátil se zpět do hloubky . Já stál jak osel ve vodě po kotníky a měl boty plné vody , mokré kalhoty  a candát se mě smál :-).  Kolegové co se mnou seděli byli naštvaní více než já, že mě utekl , ale mě to přišlo k smíchu jak jsem se tam plácal ve vodě . No což, ryba zvítězila nad člověkem . Byl to rovný boj a ona tentokrát vyhrála :-).

 

 Přeji krásný víkend

    Marian