8 Štik za hodinu :-) a - 12 twisterů, které jsem .....

30.10.2013 18:28

Ahoj Všem .

Dnes jsem se vypravil s vláčkou na jeden zapomenutý revír v polích, ale asi po 4 hodinách ani záběr i přesto, že jsem vyzkoušel asi  30 různých nástrah  a tak jsem se vypravil na nedalekou řeku ( zátoku) , kde jsem si vybral  místo kde bylo od 10 cm do 0,5 m hloubky a mezi tím spousty  stromů ve vodě a větví .  Tak jsem dal malého  twistera  cca 4 cm  a hned první nához přišla štika cca 35 cm, ale hned další nához vázka . Nic méně velice náročný  revír na lov ryb, ale i přesto, že jsem přišel o 12 twisterů  tak na břeh se během hodinky podívalo  8 štik v mírách 35, 38, 40, 42, 45, 51, 52 a 61cm. 

Poslední  3 jsem vytáhl na hladinový wobler  a ta poslední  61 cm šla domů se mnou . :-) 

I když jsem byl špinavý jako popelář a promočený tak velice šťastný . Úžasné zachytání .

Petrův Zdar .

 Marian