22.8. 2013 na Cejnech

23.08.2013 07:20

Včera jsem se vypravil  na cejny, že když nějaké nachytám  tak se pokusím udělat zavináče :-)

Ráno u vody bylo poměrně chladno, ale krásně a tak jsem si zakrmil místo a čekal . První záběry na sebe nenechali  dlouho čekat a hned byl Cejn  cca 20 cm na břehu a za ním hned druhý tak jsem si říkal, že to půjde a bude krásné zachytání, ale najednou jako by  ve vodě umřel život a ani záběr .

Zkoušel jsem zkracovat návazec, prodlužovat, ale nic platné, protože do zakrmeného místa se přesunula parta Bolenů a asi vše ostatní plašili.  Asi po 2 hodinách přišel záběr který mě roztočil brzdu navijáku, ale jelikož jsem byl zrovna  myslí někde jinde tak jsem jen koukal jak brzda vrčí a než jsem se stačil vzpamatovat  ouvej - nic ! Když Vám řeknu , že se mě to stalo ještě jednou asi za 20 minut tak se budete asi usmívat, ale stalo :-).   Nakonec přišel další cejn cca 40 cm a po sléze rána a na druhé straně se ukázal krásný cejn 55 cm +, který završil pro tento den můj výlet k vodě. Foto v galerii.

Jo a zavináče jsem udělal tak uvidíme jaký bude výsledek cca za 10 dní :-)

Petrův zdar

přeje Marian